> Mulinowanie i inne wariactwa: Podsumowanie 2015 roku

czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie 2015 roku

Kończy się rok, a to sprzyja wszelkim podsumowaniom, tego co się zrobiło, tego, czego się nie zrobiło i w ogóle wszystkiego. Zatem podsumujmy 2015 rok w kwestii mojego haftowania. Właściwie to pierwsze takie podsumowanie, gdyż zaledwie od roku haftuję/interesuję się rękodziełem oraz nie tak dawno przecież niniejszy blog powstał.
Jeżeli chodzi o zakończone hafty inne rzeczy, to jest tego zasadniczo  niewiele. Wynika to z braku wprawy, z braku doświadczenia i z tego, że dla mnie to ciągły proces uczenia się, poznawania nowych rzeczy. Wśród niewielkiej liczby znalazły się: Nefretete, serce na igielniku, Jan Paweł II, nieszczęsne słoneczniki, mini kartka oraz kilka bombek wykonanych metodą Kanzashi.


Ponadto w mijającym już roku odkryłam wielki błąd, który popełniałam przez praktycznie cały rok! Odkrycie tego błędu zrewolucjonizowało moje haftowanie! O błędzie tym pisałam tutaj.
Jeżeli chodzi o sam blog, to pomysł narodził się, czytając Wasze wspaniałe blogi. W końcu i ja zapragnęłam posiadać swój mały kącik w blogosferze, w którym będę mogła rozprawiać poematy o rękodziele :)
Na Nowy Rok nie mam dużo planów. Niestety sama nie posiadam jeszcze rozwiniętych umiejętności, ani krzty wprawy w stawianiu krzyżyków, czy robieniu innych cudów. Z tego względu plany są generalnie nikłe (choć marzenia ogromne ;)). 
Bardzo chciałam skończyć moją Gejszę, co niestety nie udało mi się. Wprawdzie brakuje kilkunastu krzyżyków i kilku backsticthów, ale brak dostępności muliny Madeira w stacjonarnych sklepach, ograniczone fundusze oraz doktorat, skutecznie uniemożliwiły mi dokończenie tej piękności. 
Cóż jeszcze można napisać na koniec tego roku? Mam nadzieję, że będę coraz lepsza w tym co robię, że mój mały świat haftu będzie niezmiennie rozwijał się i udoskonalał :)
A Wam moi drodzy, życzę dużo szczęścia, radości i samych powodów do uśmiechu w Nowym 2016 Roku. Ponadto pragnę życzyć Wam, aby wszystkie Wasze plany i marzenia zostały zrealizowane w nadchodzącym wielkimi krokami roku :) 

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! Dużo wolnego czasu na robotki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wolnego czasu na realizację twórczych pasji. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech ten nowy rok, który własnie powitaliśmy, będzie przepełniony twórczą pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam dalej, zobaczymy jak się warsztat twórczy rozwijał ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...