> Mulinowanie i inne wariactwa: Imieninowa kartka

czwartek, 12 października 2017

Imieninowa kartka

Witajcie Kochani!
U nas dzisiaj za oknem piękne słońce i cudowna pogoda. Natomiast na blogu zagościła pewna imieninowa kartka. Kartka powstała na szybko, bo czas naglił, ale z efektu jestem zadowolona. Kartka dotarła już do solenizantki i z tego, co mi doniesiono podobała się. Nie ma się co rozpisywać nad kartką, bo jest prosta i mało wymyślna, sami popatrzcie:
Zdjęcia średnie, robione wieczorową porą. Przyznaję, że potrzebowałam takiej odskoczni. Zrobienie tej kartki było niezwykłą przyjemnością :) Dlatego też zapisałam się na kartkową zabawę do Jasiowej Mamy i Magos, która zaczyna się z początkiem nowego roku. Mam nadzieję, że będzie to dla mnie motywacja do działania i ulepszania swoich umiejętności :)
***
Chciałabym jeszcze podziękować Ani Jacewicz za wspaniały prezent, który przyleciał do nas! Popatrzcie, jakie cuda dostał Ignacy:
Kochana, dziękuję z całego serca! Jestem wzruszona :*
***
Przypominam o urodzinowym Candy! Zapisy trwają do 8 listopada, także jeszcze macie sporo czasu, żeby dołączyć do świętowania :)

19 komentarzy:

  1. Moim zdaniem kartka wcale nie jest prosta... jest obłędnie piękna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała :)
    gratulacje upominków ...miłe jak ktoś myśli o drugim w szczęściu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, bardzo mi się podoba! Nie dziwię się że obdarowana osoba jest zachwycona :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję prezentów!:) A kartka bardzo udana, mnie też zachwyciła.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. EWuniu kartka śliczna , ten bukiet kwiatów bardzo mi się podoba. Prezencik dla Ignasia super. Fajnie jest mieć takie super koleżanki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczka śliczna :) a komplecik stylowy :) mały przystojniak na pewno będzie w nim wyglądał rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka :) Ja też się już nie mogę doczekać naszej zabawy :) Prezent też świetny Ignaś otrzymał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ta kartka nie jest wcale prosta :) Jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna karteczka, a prezencik wspaniały:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka jest urocza 😊 A prezent od Ani musiał Ci przynieść mnóstwo radości ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz co, fajna ta kartka :) Przez to przymglone tło i kolor kwiatów, kojarzy mi się z retro.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu, ta kartka jest przepiękna, nie mogę się napatrzeć.
    Ania pięknie Ciebie i Ignasia obdarowała.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczna karteczka :) i kolejny przemiły prezencik dla bobasa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczna kompozycja kwiatowa i dzieki temu piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To śliczna kompozycja w ciepłych kolorach. Jest trochę jak nasza piękna, kolorowa jesień. Pozdrawiam Cię Ewuniu bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne kolory. Jak dla mnie wszytko idealnie skomponowane. Też bym była zachwycona, gdybym dostała taką piękną kartkę.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Na szybko a powstała taka śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...