> Mulinowanie i inne wariactwa: Kartka z okazji imienin

sobota, 15 lipca 2017

Kartka z okazji imienin

Witajcie Kochani!
Mam nadzieję, że ten sobotni dzień spędzacie na samych przyjemnościach. Ja dzisiaj w książkach i badaniach spędzam dzień. Niemniej jednak przychodzę do Was z pewną kartką imieninową, która powstała dla mojej sąsiadki. Kartka bardzo prosta, skromna, niewymyślna. Moja kreatywność i cierpliwość ostatnimi czasy nie są na zadowalającym poziomie. Niemniej jednak kartka nawet mi się podoba. A co najważniejsze podoba się również sąsiadce. A oto ona:
Szału nie ma - ciężko było wysiedzieć przy stole i scrapować. Ale! Mam dobrą wiadomość (dla mnie najlepszą) Maluch chyba przemyślał swoje postępowanie i odpuścił mi te żebra przynajmniej trochę. Jest zdecydowana poprawa w ostatnich dwóch dniach. Mam nadzieję, że nie zapeszę :D W każdym razie nabrałam nowych mocy. Na tamborku nadal Hortensje, choć przybywa powoli. Poza tym trochę dzieje się w kocie. Też niewiele. Ale! Krzyżyk do krzyżyka i w końcu skończę oba hafty.
***
Dziękuję Kochani za komentarze, odwiedziny, wsparcie i doping - jesteście najlepsi! Życzę Wam udanego weekendu :)

19 komentarzy:

  1. Ewciu, karteczka piękna, zresztą miałam okazję podziwiać na własne oczy. Dobrze, że Maluszek taki grzeczny:)
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka i dobre wieści z brzuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie szalej odpoczywaj:)
    super karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka!
    I trzymajcie się z Maluszkiem cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutka kartka i piękny papier z Lemoncraft - zakochałam się w tej kolekcji.
    Maleństwo daje znać o sobie, ale one tak mają - wypoczywaj i twórz nadal :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś śliczna karteczka, super, że bąbel się przesunął w brzuszku i samopoczucie lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest prześliczna w swej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To śliczna karteczka, stworzyłaś super klimacik.
    Buziaczki dla Ciebie Ewuniu i dla Twojego maluszka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, będzie dzidziuś:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności :) Cieszę się, że maluszek Ci trochę odpuścił, mam nadzieję że ból w ogóle Cię opuści :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna karteczka wyszła. Życze Ci bezbolesnego współistnienia z maluszkiem ;)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. A właśnie, że bardzo fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie delikatne karteczki. Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękno tkwi w prostocie. Podoba mi się ta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...