> Mulinowanie i inne wariactwa: TUSAL - Czerwiec 2017

sobota, 24 czerwca 2017

TUSAL - Czerwiec 2017

Kochani!
Dziękuję pięknie za wszelkie komentarze odnośnie kota oraz dziękuję za tyle życzeń zdrowia! Jesteśmy zdrowi, aczkolwiek obolali :) Jesteście wspaniali :*
Dzisiaj kolejna, już szósta odsłona TUSALowego Słoika. Minęło już pół roku! Pytam się gdzie, jak? Szaleństwo w czystej postaci! W słoiku niewiele przybyło, trochę nitek z kota. Ostatni miesiąc upłynął pod znakiem scrapbookingu, a więc albumu i kartek. No a później odgięte żebra skutecznie też odciągnęły uwagę od tamborka. Sesja prosta i szybka, z różą w tle:
Jak widzicie niewiele przybyło. Mam wrażenie, że w ogóle się nie zapełnia. Ale! Coraz lepiej radzę sobie w pozycji siedzącej, więc coraz więcej krzyżyków będzie pewnie przybywać, a i ja powoli wracam do Was, na Wasze blogi :)  Życzę udanego, kreatywnego weekendu! Buziaki!

PS Odnośnie stołu z ostatniej sesji - jest stary jak świat, pomalowany resztkami zielonej farby. Kolor wyszedł trochę zielonkawy, trochę niebieskawy, właściwie nie wiadomo jaki. Ale! Sprawdza się idealnie nie tylko do zdjęć, ale i do małego biesiadowania na świeżym powietrzu :)

11 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że coś przybywa :) a kot jest piękny, podziwiam Cię, że haftujesz na czarnej kanwie, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Buziaczki i pozdrowienia dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana....cieszę się, że macie się lepiej:)
    A słoiczek z różą pięknie się prezentuje:)
    Buziolki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, słoiczek bardzo pięknie zapozował.
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też czas pędzi jak szalony. W trakcie ciąży mój synek uciskał mi jedną nerkę. Przypomniałaś mi jak się wtedy męczyłam, ale warto było :) Trzymajcie się

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę,że masz ten sam problem Kochana...z tym pędzącym ,niewdzięcznym czasem p;)
    Pozostaje łapać chwile, takie jak ta uwieczniona w formie sloiczka:)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tam słoiczek Ewuniu, najważniejsze że czujecie się lepiej. Na zbieranie niteczek też przyjdzie czas. Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło usłyszeć, ze czujesz się lepiej, a i przy okazji piękna słoiczkowa sesja z róża w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale, że jest już lepiej!
    A słoiczek powoli się zapełnia...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze, choć czasu u Ciebie mało to jednak słoiczek nakarmiony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słoik całkiem spory A to znaczy że się dzieje i to najważniejsze

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...