> Mulinowanie i inne wariactwa: Blejtram ze zdjęciem - warsztaty Studio 75

środa, 7 lutego 2018

Blejtram ze zdjęciem - warsztaty Studio 75

Kochani!
Ostatnio nie mam największej weny na blogowanie, dlatego mnie tak mało. Ale! To oczywiście nie znaczy, że nic się nie dzieje. Wręcz przeciwnie: dzieje się dość dużo! W ostatnią sobotę po raz pierwszy w życiu byłam na warsztatach z rękodzieła. A dokładniej rzecz ujmując z robienia blejtramy ze zdjęciem metodą mix media. Jak wiecie, ja i mix media to zupełna nowość. Do tej pory zupełnie omijałam tę technikę. Ale! Z okazji otwarcia nowej siedziby Studia 75 oraz ferii, które są na Podkarpaciu, Studio 75 organizuje różne pokazy i warsztaty. No i skusiłam się właśnie na ten warsztat. Sam warsztat prowadziła Gosia (Peninia). Było naprawdę super i sympatycznie. Mimo, że zupełnie nie znam się na mix mediach i pierwszy raz miałam z nimi do czynienia, to z pomocą Gosi i dzięki jej wskazówkom, udało mi się stworzyć myślę, że nie najgorszą pracę. Sami popatrzcie:
Powiem Wam szczerze, że jestem z siebie dumna, a sama praca niezwykle mi się podoba. Co więcej, dzięki temu warsztatowi i pasji, z jaką Gosia opowiadała o mix mediach, to przyznam szczerze, że trochę zauroczyłam się tą techniką. Nie wiem, czy będzie to miłość zupełna i wzajemna, ale na pewno jeszcze spróbuję swoich sił w tym "ciapaniu się". 
Poza tym udało się mi również być na pokazie robienia kwiatków z foamiranu, które prowadziła Aneta Mencfel. Na pokaz namówiłam Małgosię. No i w końcu ogarnęłam trochę, jak robi się te kwiatki! Na pewno będę próbowała je tworzyć, bo zawsze z zachwytem patrzę na foamiranowe cuda, które są niezwykłym dodatkiem do praktycznie każdej pracy. A oto moje kwiatkowe próby:
Warsztaty i pokazy były bardzo edukacyjne, twórcze i bardzo sympatyczne. No i co najważniejsze, przełamałam trochę swój strach i wstyd przed udziałem w tego typu przedsięwzięciach (bo ja jestem niezwykły wstydniś :)). Mam nadzieję, że w niedługim czasie uda mi się wziąć udział w jakiś ciekawych warsztatach.
A Was kochani pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość dla mojej niewielkiej obecności u Was i tutaj. Jakoś ten początek roku nie jest najlepszy dla mnie. Pozdrawiam wszystkich serdecznie! :)

22 komentarze:

  1. Śliczna praca :) szkoda, że się nie pochwaliłaś, że się wybierasz na warsztaty...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! Bardzo fajne są takie warsztaty. Można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna praca! Technika mixmediowa podoba mi się u innych, ale do osobiście jakoś nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i magiczne prace stworzyłaś :) a kwiatki z formalinu są mega, już widzę u Ciebie ich pełną produkcję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace 😊 Trochę zazdroszczę tych warsztatów. Mam nadzieję, że kiedyś wezmę udział w takich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna praca. Ja nie mam pojęcia o co chodzi w tym mix media, ale efekt bardzo mi się podoba. Kwiatki też :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu możesz być zachwycona swoja pracą bo jest cudna. Media to całkowicie nie moja bajka, ale przyznam szczerze, że ta mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam się na tym kompletnie ale Twoja praca jest niesamowita😊😊

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kleksy brawo Ewa:)
    zobaczymy czy cie wciągnęło ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu świetne prace , zarówno mix mediowa okładka jak i kwiatuszki . Warsztaty to świetne sprawa i ile fajnych ludzi można poznać. Fajnie że miałaś okazję spotkać się z Małgosią
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, ale piękna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  12. No, Ewciu, padłam i z trudem się podnoszę. Praca jest rewelacyjna i bardzo klimatyczna.
    A ja moje kwiatki już upchnęłam na kartki:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszła kapitalnie, kwiatki też fajne. pozdrawiam Ewcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zauroczona Twoimi pracami!!! Kwiatki są przepiękne, a obraz perfekcyjny!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna praca:)Zachwycająca...może jeszcze pokażesz kilka prac w tej technice jak zroisz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. praca cudna, kwiatuszki prześliczne, zapraszam ponownie do Studio75 ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się że się podobało,miło mi bardzo. Oczywiście zapraszamy na kolejne do Studio75. Pozdrawiam serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  18. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังแอ็คชั่น

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze koty za płoty! I jakie cudne, zdolniacha!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...