> Mulinowanie i inne wariactwa: Hortensje (5)

sobota, 25 listopada 2017

Hortensje (5)

Witajcie Kochani w tę słoneczną sobotę!
Dzisiaj zgodnie z obietnicą przytuptałam do Was z kolejną odsłoną Hortensji, które testuję dla Coricamo (więcej, o tutaj). Od razu zaznaczam, że owszem postępy są, ale nie jakieś szaleńcze! Właściwie to jak wiecie, haft ten nie jest moim ulubionym z względu na tło. No i tu Was zaskoczę, jeszcze męczę tło! Choć już pojawia się trochę więcej odcieni, bo doszłam do momentu, w którym zaczyna się kolumna. A poza tym połączyłam dwie strony ze sobą i zatuszowałam błąd (choć przyznam szczerze, że właściwie nie wiem, gdzie zrobiłam błąd. O ile w ogóle jakiś był :)). Ale! Dość tego gadania. Sami zobaczcie jak obecnie wyglądają hortensje (a właściwie ich tło):
Tak było ostatnio w sierpniu
Póki co, haft ten zszedł z tamborka na rzecz Afrykanki, bo obiecałam sobie, że ją skończę i wtedy zajmę się resztą. Dlatego też w tym roku już ani jeden krzyżyk nie powstanie w hortensjach. Ale! Mam nadzieję, że jak odpocznę od nich, to jak już znów wskoczą na tamborek, to pójdę jak burza z nimi i je skończę. 
Poza tym muszę się Wam pochwalić, jaki cudowny prezent z okazji Chrztu Świętego dostał Ignacy od kochanej Agatki:
Jeszcze raz dziękuję kochana za pamięć i prezent! Jesteś niesamowita! 
A Wam kochani dziękuję za wszystkie słowa, komentarze i obecność! Dziękuję! :*
Życzę udanego i kreatywnego weekendu!

23 komentarze:

  1. Postępy są, a mi się podoba że w końcu zaczęło coś widać konkretnego :)
    Ale i tak czekam na postępy w Afrykance :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powstaje piękny haft, trzymam kciuki za szybkie ukończenie🌿fajne body super prezent gratulacje dla maluszka🕊

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczyna się coś dziać! Tło faktycznie może zamęczyć, ale myślę, że jak już skończysz efekt będzie wart wysiłku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, pewnie wcale tego błędu nie było:)
    Agatka jest prawdziwym aniołem.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Najnudniejszy" kawałek już zrobiłaś Ewuniu teraz będzie się haftować o wiele przyjemniej. Ja czekam na piękną Afrykankę!
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tło to żmudna praca, ale widać efekty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nikt nie lubi wyszywać tła, ale większość masz już za sobą, więc teraz pójdzie jak z górki.

    OdpowiedzUsuń
  8. EWuniu i tak Cię podziwiam za te hortensje. Osobiście nie wyhaftowałam ani jednego większego obrazka o tłach nawet nie myślę.
    Prezent od Agatki extra .
    Powodzenia przy frykance, ciekawa jestem efektu końcowego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewcia cieszę się że Wy się cieszycie:) I o to chodzi:)
    Buziole dla Was i dla Ignasia w piętkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. czekamy i podziwiamy:)
    grunt że przybywa:)ściskam maluszka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Męczący kawałek masz już za sobą teraz zacznie sie coś dziać;) Najważniejsze że są postępy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasem przy większych pracach nie widać minimalnej pomyłki :) Ale bodziak super maluch dostał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po odpoczynku na pewno chętnie wrócisz do hortensji :) Bardzo ładny prezent dostał Twój synek

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz jak do nich wrócisz (tych hortensji) to z większym zapałem, bo to i po przerwie i po intensywnych afrykańskich barwach :)
    Fajny prezent dla Ignasia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dziwię sie ja też nie lubię monotonnego tła. Super prezencik dla maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogrom pracy przy takich kwiatach ale efekt będzie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz to już pójdzie z górki, czekam na kwiatki, super prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. życzę miłego powrotu do tego wzoru
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Coraz mniej zostało tła, więc reszta pójdzie Ci jak burza jak już dojdziesz do tych ładnych pastelowych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam bardzo za cierpliwość do krzyżyków i precyzję wykonania :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...