> Mulinowanie i inne wariactwa: Zabawa "20"

środa, 30 sierpnia 2017

Zabawa "20"

Witajcie końcem sierpnia!
Miałam do Was przyjść z jakimś haftem, ale pomyślałam, że wezmę udział w zabawie, którą zorganizowała Jasiowa Mama na swoim blogu. Idea zabawy prosta: napisać o sobie 20 faktów. Zabawa prosta i zbliża, bo zawsze człowiek dowie się czegoś nowego i  ciekawego o innych. Po więcej szczegółów zapraszam, o tutaj. Bawić można się jeszcze do jutra, więc ja zdecydowałam się rzutem na taśmę. 
Koniec gadania, oto 20 faktów o mnie:
1. W tym roku skończyłam 27 lat.
2. Z wykształcenia jestem socjologiem (o specjalizacji kryminolog) oraz pracownikiem socjalnym (o specjalizacji pracy socjalnej z dzieckiem i rodziną).
3. Obecnie robię doktorat z socjologii.
4. Miałam zostać policjantką (a później strażnikiem więziennym), ale los pokrzyżował moje plany.
5. Uwielbiam książki, szczególnie kryminały.
6. Jeszcze bardziej od książek uwielbiam zwierzęta.
7. Uczę się jeździć konno.
8. Mam psa i kota (gdyby nie reszta rodziny pewnie grono futrzaste byłoby większe).
9. Kocham kawę rozpuszczalną z mlekiem.
10. Jestem uzależniona od czekolady, pepsi i lodów miętowych Grycana.
11.  Kocham morze, niezależnie od pory roku.
12. Mieszkam na Podkarpaciu (więc do morza mam niestety daleko).
13. Zakochałam się w Hiszpanii i chciałabym nauczyć się hiszpańskiego.
14. Kocham muzykę, przeróżną! Od rapu po muzykę klasyczną.
15. Moim marzeniem jest polecieć do Kenii oraz zwiedzić Kalifornię.
16. W mojej szafie znajdziecie same czarne, szare, brązowe i białe ubrania.
17. Lubię biżuterię i mam tendencję do przesady w tym temacie.
18. Kiedyś dużo pisałam do szuflady (marzyłam o napisaniu wielu książek).
19. Strasznie boję się pająków oraz os/pszczół/szerszeni/trzmieli/bąków.
20. Staram się być realistką.
Taka o to dwudziestka o mnie. Mam nadzieję, że dowiedzieliście się czegoś nowego, może czegoś ciekawego, a może mamy coś wspólnego ze sobą :) Wszystkich zapraszam do wspólnej zabawy.

25 komentarzy:

  1. W końcu się zdecydowałaś wziąć udział, super :) Kilka punktów mamy wspólnych. Ja poległam na nauce hiszpańskiego z braku czasu ale za Ciebie trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa, fajnie Cię lepiej poznać! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie poznać Cię bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No Ewuniu jeszcze coś się o Tobie nowego dowiedziałam:-):-):-)
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło się czytało :-)
    Jesteś bardzo ciekawą Kobietą !

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zakochałam się w Hiszpanii i bardzo chciałabym tam kiedyś jeszcze wrócić. Super, że zdradziłaś coś na swój temat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, podpisuję się pod punktem 10, 17, 19 i oczywiście 12.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że mamy trochę wspólnego, też uwielbiam czytać książki, a szczególnie kryminały ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ad 13 - nauczyłam się, mam na to dobry sposób :) Tylko że moja "miłość" sięga trochę dalej... Meksyk... ::)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam za kryminologię, nawet jeśli w formie teoretycznej. Musisz być "silna baba" ale to umiłowanie zwierząt przeczy temu ;).
    Marzenia trzeba realizować i za trzymam kciuki
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. do szczęścia jeszcze maleńśtwo przybędzie:)
    super babka z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu, miło było Cię bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki dualizm w Tobie drzemie :) Z jednej strony poważna pani Doktor (przyszła) i niedoszła policjantka a z drugiej wrażliwa, szukająca piękna i kochająca zwierzęta istota. Miło było dowiedzieć się o Tobie Ewuniu trochę więcej, to ciekawy wpis. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna "babka" z Ciebie. Powodzenia z doktoratem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W kilku punktach jesteśmy podobne. Co ciekawe - ja też miałam w życiu taki krótki moment, kiedy chciałam zostać policjantką a potem strażnikiem więziennym :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Może Twoja garderoba jest dość stonowana, za to hafciki aż kipią kolorami, jak np. kocurek :)) Miło Cię było poznać bliżej.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że zdecydowałaś się na zabawę :).

    Po punkcie 16 widzę, że nie masz problemu z segregacją prania ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajnie jest dowiedzuec sie czegos nowego! Dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie Ciebie bliżej poznać;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna zabawa i tyle ciekawych rzeczy o sobie odpowiedziałaś:)miło poznać Ciebie w ten sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miło było Cię bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydawało mi się, że już wszystko o Tobie wiem, ale jednak zawsze coś się znajdzie nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też z Podkarpacia. A obecnie mieszam w Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...