> Mulinowanie i inne wariactwa: Śnieżynkowy SAL z Igiełką (1)

poniedziałek, 24 października 2016

Śnieżynkowy SAL z Igiełką (1)

Witajcie moi Drodzy w ten dość ładny poniedziałek!
W dniu dzisiejszym chciałam Wam pokazać śnieżynki, które powstają w ramach Śnieżynkowego SALu z Igiełką. Sam SAL organizowany jest na blogu u Katarzyny, a wspomniane śnieżynki są projektu Igiełki
W każdym razie śnieżynki są tak urocze, że nie mogłam się nie zapisać do zabawy. Śnieżynek jest 12, a każda z nich jest przeurocza.Wykonanie śnieżynek to całkowita dowolność i inwencja twórcza salowiczów. Ja osobiście nie zaszalałam. Stwierdziłam, że wykorzystam resztki tego, co mam w domu, więc będą różne kolory oraz różne aidy.  Same hafciki nie są duże i haftuje się je szybko oraz przyjemnie. Póki co mam pierwsze trzy śnieżynki:
Jak widzicie śnieżynki na razie w niebieskościach. Na tamborku kolejna partia w innej barwie. Śnieżynki idealnie nadadzą się do świątecznych kartek.
Ponadto, wczoraj na poczcie czekała na mnie wspaniała niespodzianka! Od Igiełki dostałam wzór przeuroczego jeżyka:
Bardzo dziękuję Ci Moniko! Jeżyk jest przeuroczy i znajdzie nie raz swoje zastosowanie!

***
Witam wszystkich nowych obserwatorów! Nie będę wymieniać wszystkich, bo w ostatnim czasie trochę ich przybyło i nie chcę nikogo pominąć! Zatem: witajcie Kochani! Bardzo miło mi Was gościć w mych skromnych, blogowych progach.
Pozdrawiam wszystkich, ślę całusy i dziękuję Wam za wspaniałe komentarze, liczne odwiedziny i za wszystko!
Zapraszam również na urodzinowe CANDY. Zostało jeszcze trochę czasu na przyłączenie się do zabawy! 

15 komentarzy:

  1. Śnieżynki to mój ulubiony motyw świąteczny (zaraz po nim choinki) Twoje wyszły śliczne. Czekam na następne. Jeżyk słodki. Podziwiałam go już u Moniki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam w takim razie na te piękne kartki ze snieżynkami ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne śnieżynki!
    Czekam na kartki...

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne śnieżynki! Jeżyk uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śnieżynki idealne na kartki :) Będzie fajny jeżyk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzisz Ewcia z tymi śnieżynkami...pędzisz:) I fajne kolorki wybrałaś:) Ale przyznaje, że fajnie się je wyszywa....mnie zostały jeszcze 3 i będzie cały komplecik:)
    Ściskam mocno...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śnieżynki są super. Będą piękne karteczki.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śnieżynki są świetne, a ten jeżyk jest uroczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj będą piękne kartki ze śnieżynkami, a jeżyk uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie Ci wyszły:) Podziwiam też zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszły ślicznie w niebieskościach :)
    I przy okazji - bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...