> Mulinowanie i inne wariactwa: Hafciarska lista życzeń 2016/2017

poniedziałek, 31 października 2016

Hafciarska lista życzeń 2016/2017

Witajcie moi Drodzy!
Zgodnie z zapowiedzią, przychodzę do Was z nową hafciarską listą życzeń. Ostatni plan wydawał mi się zdecydowanym szaleństwem - no bo, jak go wykonać? Okazało się, jak sami widzieliście, że nie było tak najgorzej z wykonaniem. Oczywiście, to również dzięki Wam prawie wykonałam ów plan - Wasz doping był naprawdę pomocny, a każde słowo motywujące! Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję!
W każdym razie, żeby nie było nudno, w tym roku stawiam na zupełne szaleństwo.
Bardzo długo zastanawiałam się, co dalej? Tyle wzorów, tyle inspiracji, pomysłów, a w mojej głowie zupełna pustka. Tak się zajęłam bieżącymi haftami, że zupełnie nie skupiałam się na tym, co chcę jeszcze wyhaftować. Kiedy przyszedł ten moment, że na tamborku jest tylko Afrykanka, a w głowie zupełny brak planów hafciarskich, zaczęłam przekopywać internety w poszukiwaniu tego czegoś. W ostatnich dniach spędziłam mnóstwo godzin oglądając setki wzorów. Za ten czas sądzę, że nieźle bym Afrykankę podgoniła :) Najgorzej, że nic mi się nie podobało! Naprawdę miałam taki moment, że stwierdziłam "to bez sensu". Ale! Nie poddałam się i stało się: zakochałam się w kliku wzorach. I to zakochałam się w takiej ilości wzorów na raz, że stworzenie choćby trochę realnej listy, zaczęło graniczyć z cudem. Nie było łatwo, ale prezentuję Wam wariacką listę życzeń 2016/2017:
1. Po pierwsze, skończyć Afrykankę. Na tamborku właśnie ona ma teraz pierwszeństwo. Zatem, przygotujcie się na kilka miesięcy z tą afrykańską pięknością. Dla przypomnienia, zmierzam do tego celu:
Zdjęcie ze strony sklepu Needleart
2. Drugim haftem, który mam nadzieję szybko wyląduje na tamborku, są Magiczne Fuksje od Coricamo. Haft ten mam zamiar wyhaftować specjalnie dla mojej mamy, która uwielbia kwiaty. 
Wzór ze strony sklepu Coricamo
3. Kolejnym haftem, a właściwie kolekcją haftów są kolorowe zwierzęta. Kolekcja ta zawiera kilka zwierząt, m.in.: psa, kota, żyrafę, kameleona. Mam zamiar wyhaftować w tym roku przynajmniej jednego zwierzaka. Mąż wskazał kota, do mnie przemawia bardziej kameleon i żyrafa. Ale, to jeszcze się zdecyduję. Póki co popatrzcie, jaki kolorowy kociak:
Zdjęcie ze strony etsy. com, gdzie można zakupić te wzory
4. Kolejnym punktem listy jest para Hiszpanów od Lanarte. A właściwie, przyznaję bez bicia: kocham wzory przedstawiające różne kultury od Lanarte. Jestem totalnie i zupełnie zakochana w ich postaciach. Nie dam rady wyhaftować w tak krótkim czasie tę hiszpańską parę, bo jest to dość duży haft, ale chcę przynajmniej zacząć. A oto Hiszpanie:
Zdjęcie ze strony sklepu HobbyStudio
5. Przy tym punkcie się waham, bo nie do końca wiem, czy chcę jednak sięgnąć po ten wzór. A mianowicie chodzi o haft "Wspomnienia z podróży do Paryża" firmy Dimensions. Jednakże, dopisuję go do listy ze znakiem zapytania :) 
Zdjęcie ze strony sklepu Home&Craft

6. Ostatnio punkt dotyczy nie haftu, ale scrapbookingu. Mam nadzieję, że w tym temacie będę robiła kartki, albumu i będę się cały czas rozwijać :)
Jak widzicie, hafciarska lista życzeń 2016/2017 jest wariacka i szaleńcza. Ale! Mam nadzieję, że chociaż połowę uda mi się zrealizować!
Znowu powiecie: czarna kanwa? A no większość pewnie będzie na czarnej, bo wydaje mi się, że na ten kolor większość wzorów jest rozpisana. Jednakże, to nie jest tak, że czarny materiał tak mi się podoba. Owszem, kocham czerń, ale to bardziej chodzi o to, że wzory, które mi się podobają mają właśnie taką specyfikę - czarny materiał. Jest to zupełny przypadek. Niemniej jednak, czerń będzie tu chyba królować, co mnie osobiście w żaden sposób nie przeszkadza :) W każdym razie, lista jest, chęci są, mam nadzieję, że będzie dobrze. Dzięki Wam na pewno będzie mi lżej! Wasz doping i to, że jesteście jest niezwykłe! Dziękuję Wam jeszcze raz pięknie,
Witam nowych obserwatorów! I zapraszam na urodzinowe CANDY. To już ostatni dzwonek, żeby się przyłączyć do świętowania! :)

28 komentarzy:

  1. Lista super,będzie się działo i ja będę jak najbardziej kibicować (*-*)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu, świetna lista życzeń :)
    Jesteś ambitną Kobietą, więc z pewnością będziesz dzielnie walczyć i zmierzać do celu ;)
    Oczywiście życzę powodzenia i mocno trzymam kciuki! Będę też mobilizować w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie :), czarna tkanina !!! szalejesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. te kolrowe zwierzaki też mam w planach, ale początkiem bęzie u mnie koń

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swoją listę życzeń dopracowuję. Życzę powodzenia w realizacji wszystkich planów :) Miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No Kochana...fiu, fiu.... ależ lista:)
    Ale to bardzo dobrze, że stworzyłaś taką listę bo będę miała kogo solidnie dopingować:)
    Nie mogę się doczekać Afrykanki.....urzekła mnie od samego początku:)
    Ewka cieszę się, że nie odpuszczasz tez scrapowania...bo robisz piękne rzeczy:)
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna lista :) na mojej liście też pojawią się Magiczne Fuksje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ambitny plan :) Powodzenia w jego realizacji!

    OdpowiedzUsuń
  9. No Ewcia masz we mnie kolejnego kibica. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wzory wybrałaś:-)) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki, aby jak najwięcej z tej listy życzeń udało Ci się wyhaftować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft do kwiatów jest w której z gazet Igłą Malowane :)

      Usuń
  12. Ambitnie! :) Ale dasz radę na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Imponująca lista. trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne plany! Życzę Ci wytrwałości i czasu na ich realizację! Pięknie inspirujesz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne plany! Życzę Ci wytrwałości i czasu na ich realizację! Pięknie inspirujesz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Hafty wybrałaś niesamowicie piękne, zwłaszcza afrykańska piękność wpadła mi w oko. Trzymam kciuki za realizację planów. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to mam nadzieję i życzę, by za rok w podsumowaniu okazało się, że wszystkie plany zostały zrealizowane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To już? Przeczytałam wszystkie wpisy? Nawet nie wiem kiedy ;)
      To był zdecydowanie ciekawy rok, ciekawe co przyniesie następny?
      Ewa wszystkiego dobrego z okazji roczku bloga i wielu następnych i wpisów i lat!

      Usuń
  18. Ciekawe plany na przyszłość:) trzymam kciuki aby się spełniły:) Co do scrapbookingu, też chciałabym rozwinąć skrzydła w tym zakresie:) Pozdrawiam ciepło i życzę wszystkiego dobrego z okazji rocznicy blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lista super :-) na te kolorowe zwierzeta mam i ja straszna ochote :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mocno trzymam kciuki za realizację wszystkich planów! Przepiękne wybrałaś wzory, praca nad nimi będzie czystą przyjemnością :) Może i ja skuszę się na spisanie moich hafciarskich planów... chociaż zawsze mam problemy z realizacją tego rodzaju planów, bo przecież jest tyle cudnych wzorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzeba sobie stawiać wyzwania :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne wzory wybrałaś i duże wyzwanie sobie dalas :)na pewno zostanę u ciebie na dluzej :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj tam od razu wariacka lista! Genialne plany! Najbardziej podoba mi sie Eiffelek i kolorowy kotel. Milej realizacji planow! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że wybrałaś same "maleństwa" ;). Niemniej trzymam kciuki :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę realizacji pięknych, kolorowych planów:) Przyjemnego haftowania:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...