> Mulinowanie i inne wariactwa: Warsztaty Usłane kwiatami - drewniana szkatułka z kartką

środa, 9 maja 2018

Warsztaty Usłane kwiatami - drewniana szkatułka z kartką

Witajcie kochani!
Jestem! Żyję! Ale! Co to za życie bez blogowania?
Plany planami, a życie życiem. Jest mnie mało i przez najbliższy czas dalej tak będzie. Podglądam Was, zaglądam, ale najczęściej po prostu nie zostawiam śladu. Niemniej jednak, robię co w mojej mocy, żeby wykaraskać się z zaległości i do Was wrócić. Nie jest to proste. Ale! Kto, jak nie ja. Jednak to, że naprawdę zaniedbałam sferę blogową, nie oznacza, że nic nie robię. Robię i coś tam działam. Dlatego postaram się Wam w najbliższym miesiącu pokazać, co powstało przez ten okres, w którym mnie nie było.
Dzisiaj dla osłody krótka relacja z Warsztatów Usłane kwiatami - drewniana szkatułka z kartką, na których byłam końcem kwietnia w Studio 75. Warsztaty prowadziła Gosia (Peninia). Atmosfera jak zwykle przyjazna i pogodna, piękne miejsce (tylko trzeba mieć na koncie bardzo duuużo pieniędzy do przehulania! :)), wspaniali, kreatywni ludzie, przesmaczny i przesłodki poczęstunek.
Na warsztatach pracowaliśmy nad drewnianą szkatułką na jakąś wyjątkową okazję (urodziny, Komunia, ślub) oraz kartką okolicznościową do tego. Ja jako, że stawiam pierwsze kroczki w świecie mix mediów i zaawansowanych technik, chłonęłam każde słowo. Ponadto, poznałam nowe media, z którymi wcześniej nie miałam styczności oraz miałam okazję podziwiać nową, cudną kolekcję Studia 75 - Violet Love (do nabycia, o tutaj). Wspaniałe fiolety, piękne akwarelowe kwiaty, mnóstwo dodatków do wycinania - po prostu cudowne! A oto efekty warsztatów:
No i warsztatowe zdjęcia (zdjęcie zapożyczone od Gosi z facebooka, mam nadzieję, że ani Gosia, ani reszta uczestniczek nie ma nic przeciwko temu :)) 
No i czego chcieć więcej w sobotnie popołudnie? Więcej takich spotkań! :) 
Życzę Wam kreatywnych chwil! Dziękuję wszystkim i każdemu z osobna za to, że jesteście tu ze mną mimo wszystko!

21 komentarzy:

  1. Spotkania i warsztatów zazdroszczę :-)Nie ma nic lepszego dla zakręconej rękodzielniczki jak spotkanie z podobnymi jej osobami . Efekt tego spotkania jest cudny . A pomysł z kartką w podobną aranżacją wsadzona do szkatułki jest genialny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, tylko pozazdrościć takiego spotkania. A jego efekt widac na zdjęciach, piękna szkatułkę i kartkę stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała szkatułka i cudna kartka:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem! Jeśli chodzi o mediowanie to ze mnie zupełna ignorantka.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu - super że byłaś na tak cudnych warsztatach. Piękne pudełeczko zrobiłaś...zdolniacha z Ciebie:) Karteczka też jest śliczna:)
    Buziaki dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu cudnie Ci wyszła ta szkatułka a i karteczka śliczna. Fajnie,że mogłaś się na chwilkę wyrwać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, rewelacja! Widzę, że mediowanie to naprawdę coś dla Ciebie.
    Tulaski i buziaczki dla Ignasia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę takich warsztatów i przepięknych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały efekt świetnego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozytywnie zazdraszczam :) efekty super!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie warsztatowe spotknia. twoija kartka i skrzyneczka cudne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam efekt udanego spotkania. Zdobienie jest mega. Co do czasu, to spokojnie wszystko ogarniesz.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I szkatułka i kartka bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać,że spotkanie się udało:)Piękna szkatułka i karteczka:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu cudowności, tylko czy ta Gosia się przypadkiem nie zasłoniła na zdjęciu :)?

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna skrzyneczka:) Takie spotkania są super:) nowe doświadczenia,ciekawe towarzystwo

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie warsztaty to nie lada miłe przeżycie. A skrzyneczka - magia!
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sprawa takie warsztaty :) Cudowności zrobiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne warsztaty. Sama chciałabym kiedyś w takich wziąść udział.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...