> Mulinowanie i inne wariactwa: TUSAL - Styczeń 2018 rok

środa, 17 stycznia 2018

TUSAL - Styczeń 2018 rok

Witajcie w środku tygodnia!
Dziękuję Wam za zrozumienie mojego nieczęstego przebywania tutaj oraz na Waszych blogach. Jesteście wspaniali :) 
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą w tym roku odsłoną słoika TUSALowego. Tak jak w poprzednim roku, tak i w tym, co miesiąc w dniu nowiu będę prezentować, ile resztek z haftu udało mi się zebrać przez miesiąc. Mam nadzieję, że uda mi się zapełnić cały słoik w tym roku. Poza tym chciałabym żeby każda odsłona była inna i przedstawiała to, co w danym miesiącu zaprzątało moją głowę, działo się, albo miało jakąś ciekawą aranżację. Mam nadzieję, że uda mi się tego dokonać :)
Dzisiejsza odsłona w towarzystwie sterty książek. Ta sterta to symbol 'zawalenia' nauką w tym miesiącu - mój doktorat, sesja na studiach mojego męża i tak się zakopaliśmy w książkach.
Już wiecie, jak zagospodarowałam tego małego ptaszka - wylądował na tusalowym słoiku :) Ozdoba skromna, ale mi się podoba. A sam słoik zakupiony w Pepco. W słoiku już znalazło się kilka nitek z Afrykanki. Mam nadzieję, że za niedługo pojawię się tutaj ze znaczącym postępem w tym hafcie. A teraz życzę Wam udanego dnia! Buziaki kochani! :)

PS Jeżeli ktoś pragnie dołączyć do zabawy słoikowej, zapraszam do Hanulka, o tutaj.

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładny słoiczek przygotowałaś. Powodzenia w pisaniu doktoratu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaszyna jest cudną ozdobą słoiczka :)
    Powodzenia w pisaniu doktoratu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu, prezent dotarł!!! Bardzo, bardzo Ci dziękuję! :** Sprawiłaś mi tyle radości, że zaniemówiłam jak otworzyłam paczuszkę! Przy następnym wpisie pochwalę się cudami na blogu :) Jeszcze raz dziękuję, jesteś niesamowita :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaki piękny ptaszek. A słoiczke prezentuje się cudnie! Ja tych z pepco używam do liści laurowych i ziela angielskiego :)))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że działasz z Afrykanką, kiedy Ty masz na to wszystko czas :) ale cieszę się że słoiczek nakarmiony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie ozdobiłaś słoiczek! Powodzenia w nauce i sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoiczek tusalowy pięknie został przyozdobiony.
    Trzymam kciuki za Wasze sesje.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te Twoje słoiczkowe aranżacje, Ewciu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ślicznie ozdobiony słoiczek :), oby w nim niteczek przybywało przez cały rok Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny słoiczek przygotowałaś Ewuniu na tą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ptaszorek świetnie się wpasował na tym słoiczku.
    Powodzenia w sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie udekorowałaś Ewuniu swój słoiczek, to śliczny hafcik.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny słoiczek, myślę, że zapełni się niteczkami, a egzaminy Tobie i mężowi nie sprawią kłopotów.
    U mnie słoiczek poszedł w odstawkę i nie mam czasu na hafty, choć tak bardzo tęsknię za nimi. Teraz królują papierki :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wieczko słoiczka :-) Życzę czasu na przyjemności i jak najszybsze ,pozytywne zakończenie naukowych działań ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow beautifull idea dear jar look fabulous keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  16. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    Animation

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewo, bardzo fajny pomysł z prezentacjami aktualnych spraw jako tło dla słoiczka :)
    Słoiczek pięknie ozdobiłaś. Teraz tylko dokarmiać go solidnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sloiczek swietnie sie prezentuje teraz tylko go dokarmiac,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...