> Mulinowanie i inne wariactwa: Kartki małe i duże

środa, 16 sierpnia 2017

Kartki małe i duże

Witajcie w środku tego ciepłego tygodnia!
Dzisiaj bardzo szybko i krótko będzie, bo i brak sił, i aura nie sprzyja na pisanie, czy robótkowanie!
Dzisiaj chcę Wam pokazać dwie kartki. Obie zrobione już jakiś czas temu, jednak dopiero teraz poszły w świat, więc mogę Wam je pokazać.
Pierwsza kartka to urodzinowa kartka dla blogowej koleżanki Sylwii, która niedawno obchodziłą swoje święto. Kartka w fioletach, trochę pokombinowałam z formą. Nie wyszło tak jak chciałam, ale jest i wcale nie jest najgorzej. Sami zobaczcie:
Druga kartka trafiła bez okazji do innej blogowej koleżanki, Doroty. Kartka wyszła mi taka sobie. Tutaj też starałam się pokombinować z formą, a raczej z warstwami. Nie wyszło zupełnie tak jak chciałam. Ale! Każda próba zbliża podobnież do celu.  Nie ma jednak co narzekać. Oto kartka:
Ostatnio wizja swoją drogą, a ręce tworzą swoje. Pewnie to spowodowane jest tymi upałami i moim stanem życiowym. Niemniej jednak staram się, coś działam, sami widzicie.
Również na tamborku coś się dzieje. Nie za wiele, ale coś. Za niedługo Wam pokażę!

***
Dziękuję Kochani za komentarze, za miłe słowa i za to, że jesteście. Witam również nowe osoby wśród obserwatorów, to wielki zaszczyt, że tu jesteście! Życzę Wam wszystkim miłego, udanego i kreatywnego tygodnia!

24 komentarze:

  1. Ewa, bardzo fajne karteczki! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem Ewo jakie były zamysły ale kartki obie są świetne. Te sówkowe guziczki wyglądają cudownie . A w pierwszej bardzo podobają mi się te kolorowe listki nałożone na siebie. Jak dla mnie bobowo.
    Pozdrawiam i dziękuję za wizyty u mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewus karteczka wyszły prześliczne :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ćwiczenie czyni mistrza:)fajne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś ostatnio surowa jesteś w ocenie swoich prac :) Mnie się podobają obie. Trzymaj się Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nie wiem, ja się nie znam, kartek nie robię... Przecież są świetne, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak to już z nami jest :) głowa swoje ręce swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się podobają :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i nie do końca wyszło tak jak chciałaś, ale mnie Twoje kartki zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szacun Ewcia! Ja nie potrafię nawet haftu w papier wkomponować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się też bardzo podobają. A z tym zamysłem, co to nie wychodzi - czasem i ja tak mam.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu, bardzo mi się podobają Twoje karteczki.
    Dziękuję za wszystko, kochana...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ćwicz, ćwicz Ewuniu bo wspaniale Ci to wychodzi. Obie karteczki są urocze i pomysłowe. Odrobinę bardziej podoba mi się pierwsza ale to pewnie dlatego, ze lubię kwiaty. No i ten maleńki aniołek jest taki słodziutki.
    Przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki niepowtarzalne :-) Te sówki też chyba gdzieś mam w moich zasobach i trzeba przyznać, że Ty wykorzystałaś je doskonale :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne karteczki. Szczególnie ta z sówkami :)
    I mi coś w te upały nie idzie roota z haftami jakbym chciał, większy haft odłożyłam żeby się nie zniechęcić. No cóż,liczę na przychylność jesieni :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się podobają obie karteczki :).

    Sówki są urocze :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic nie przekombinowałaś, karta jest przepiękna, jestem zaszczycona, że ją od Ciebie otrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki powstały śliczne. Fajnie wkomponowałaś te sówki.
    Pozdrawiam seredecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecież bardzo ładnie wyszły Ci te karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marudzisz i tyle :))) Ale to przez Twój odmienny stan, więc pomarudzić Ci wolno. Obie karteczki mi się podobają.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej,
    chciałam zapytać, czy masz może ochotę na wspólne kartkowanie blogowe? Zapraszam na mojego bloga po więcej szczegółów zabawy :)
    Pozdrawiam
    Magda
    http://hafty-magos.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...