> Mulinowanie i inne wariactwa: A ja coś mam!

środa, 9 sierpnia 2017

A ja coś mam!

I Wam nie dam! Ale! Pokażę, a co! :)
Jakiś czas temu Kasia ogłosiła na swoim blogu (kto jeszcze nie był, zapraszam serdecznie) Motylkowe Candy, o którym więcej możecie poczytać, o tutaj. Oczywiście znając Kasię i jej twórczość nie mogłam się nie zapisać! Czułam, że Kasia przygotuje coś wyjątkowego.
Jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że los się do mnie uśmiechnął i wygrałam w tym Motylkowym Candy! Przesyłka wraz z wygraną niedawno do mnie dotarła, więc biegnę się pochwalić i Wam pokazać, jakie cuda wygrałam. Kasia jak zwykle zachwyciła mnie swoimi pracami, które teraz mogę dotknąć i pozachwycać się na żywo. W paczce znajdowała się czekolada, zestaw do wyszywania oczywiście motylkowy, mulina, kanwa plastikowa, Aidy w cudnych kolorach, przepiękny notes (wow!), uroczy motylkowy breloczek oraz piękna, motylkowa kartka! Po prostu same cuda. Sami zobaczcie:
Jak widzicie, Kasia same wspaniałości przygotowała. Po prostu cuda! Aż mi humor się poprawił. Więc siedzę i podziwiam wspaniałości i chwalę się Wam. A Tobie kochana Katarzyno bardzo dziękuję za te wszystkie wspaniałości! :*

***
Poza tym witam wśród obserwatorów nowe osoby. Rozgośćcie się Kochani, zajmijcie wygodne miejsca i mam nadzieję, że  zostaniecie na dłużej tutaj u mnie.
Pozdrawiam Was Kochani i mam nadzieję do szybkiego zobaczenia. Na pewno za niedługo się z czymś pojawię! Buziaki!

18 komentarzy:

  1. Ewus szczęście ci dopisało. Gratulacje :) nagrody przepiękne :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne nagrody, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu gratuluję wspaniałej wygranej. ...cieszę się razem z Tobą:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty otrzymałaś, jeszcze raz gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję cudnej motylkowej wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!!! Fantastyczną nagrodę dostałaś:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, gratuluję i cieszę się, że takie cuda dostałaś.
    I dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  8. super prezenciki dostałaś, obrazek z motylami cudny , mam nadzieję że już niedługo pochwalisz się już wyszytym :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygrania takich wspaniałych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, fantastyczne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, ale miałaś szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super nagroda! Jeszcze raz gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. :)piękne nagrody:) nie dziwię się,że nie chcesz oddać;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się Ewuniu razem z Tobą, to wspaniały, motylkowy prezent!
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje Ewo!:)
    Wspaniałe prezenty do ciebie przyleciały. Można by pisać poematy, bo jest czym się zachwycać i czego pozazdrościć.
    Zestaw wygląda oszałamiająco. Kiedy zaczynasz pracę nad nim? ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...