> Mulinowanie i inne wariactwa: Między nami hafciarkami

sobota, 26 listopada 2016

Między nami hafciarkami

Witajcie w ten mroźny na Podkarpaciu dzień!
Dzisiaj nie będzie ani haftu, ani niczego z papieru. Dzisiaj przychodzę się chwalić. Mianowicie jakiś czas temu Ania Jacewicz zaprosiła mnie na 25 spotkanie "Między nami hafciarkami". Spotkania te, to cykl wywiadów z hafciarkami. Wywiady mają jeden główny i niezwykle ważny cel: bliższe poznanie się nawzajem. Propozycja udzielenia takiego wywiadu była zupełnie nieoczekiwana i niespodziewana. Wszakże, jestem dopiero początkującą blogerką-hafciarką i stawiam w tym świecie pierwsze, nieporadne kroki. Poza tym nie jestem zbyt barwną postacią na co dzień  a tu taki zaszczyt mnie spotkał! Nie mogłam odmówić Ani i z dziką radością odpowiedziałam na wszystkie jej pytania. Zapraszam Was wszystkich do bliższego spotkania z moją osobą, o tutaj. Ale! Przygotujcie się na dłuższe spotkanie, bo trochę się rozgadałam swoim zwyczajem :)
Ponadto, wszystkich tych, którzy nie znają Ani i jej Kreatywnego Świata Jacewiczówki, namawiam gorąco do zapoznania się zarówno z Anią, jak i jej blogiem! Morze inspiracji i niezwykła osoba! :)

Z tego miejsca chciałam pięknie podziękować Ani za chęć rozmowy ze mną. A co więcej, za chęć ukazania jej na łamach swoje bloga. Dziękuję! ;)
***
Poza tym dziękuję wszystkim za te piękne słowa dotyczące kartki. To bardzo podnosi na duchu, a właściwie pozytywnie smyra moje ego :) Wena i Natchnienie powoli wracają. Afrykanka się haftuje, a w między czasie robi się album. Z albumem wiąże się mała przygoda, ale o tym następnym razem!
Witam serdecznie Nitki Ariadny oraz Iventi Atelier w gronie obserwatorów, to wspaniałe móc Was gościć w skromnych progach mego bloga. Rozgośćcie się! 
A Wam wszystkim życzę przyjemnego weekendu! 

17 komentarzy:

  1. Idę przeczytać wywiad :) Chętnie bliżej Cię poznam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką przyjemnością przeczytałam wywiad z Tobą :) Miło Cię bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wywiad przyciągnął mnie w Twoje progi :)
    Pozdrawiam.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło było poczytać wywiad z Tobą Ewka, choć zaglądam do Ciebie już jakiś czas to miło mi było poznać Cie bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu czytałam wywiad z Tobą i dzięki temu dowiedziałam się wielu rzeczy o Tobie, a przede wszystkim, że masz bloga :) teraz będę tu zaglądać :)
    A najbardziej ucieszyło mnie to, że jesteś z Podkarpacia - co wyczytałam w dzisiejszym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewo, z wielką przyjemnością przeczytałam :)
    Jesteś mega pozytywnie zakręconą Kobietą i tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gaduła z Ciebie :) Fajnie się czytało o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewka - super się czytało:) Zresztą to już wiesz bo wiesz...nie?:)
    Ale żeby cynamonu nie lubić hahahaha:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super się czytało wywiad z Tobą. Jesteś niesamowita i bardzo się cieszę,że mogłam Cię lepiej poznać. Pozdrawiam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam z ogromną przyjemnością!
    Tylko tego cynamonu nie mogę przeżałować ;))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytane! Milo Cie blizej poznac! :) Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością przeczytałam informacje o Tobie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wywiad :) Nie powiedziałabym, że jesteś początkujacą hafciarką.

    OdpowiedzUsuń
  14. Po przeczytaniu niezwykle ciekawego wywiadu zajrzałam na Twoją stronę i pozostanę tu na dłużej. Piękne prace! :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam, czytałam, bardzo mi się podobał wywiad i twoja osoba, która się z niego wyłoniła.;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie zauważyłam, że ominęłam ten wywiad, lecę to naprawić i zatopić się w lekturze Twoich słów, a wiem że czeka mnie fajna przygoda :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...