> Mulinowanie i inne wariactwa: African Lady (9) oraz niespodziewana wygrana

środa, 30 listopada 2016

African Lady (9) oraz niespodziewana wygrana

Witajcie Kochani! 
Dzisiaj jest już ostatni dzień listopada! I kiedy to zleciało? No kiedy? Nie wiadomo. W każdym razie mimo, że czas ucieka, ja przychodzę do Was dzisiaj z dwoma rzeczami. Po pierwsze, przychodzę się pochwalić moją ostatnią, niespodziewaną wygraną. A po drugie, pokazać Wam Afrykankę, która ma już całą twarz! Tak, dobrze czytacie: cała twarz. Ale! O tym za chwilę. Najpierw prezent.
Jakiś czas temu u Kreatywnej Jacewiczówki była zabawa, w której chętne hafciarki mogły wyhaftować wzory śnieżynek autorstwa właśnie naszej kreatywnej Ani. Prace były piękne, jak i sam projekt śnieżynek, ale wygrać mogła jedna osoba - ta, która została wskazana przez komentujących (tutaj możecie zobaczyć te wszystkie piękne prace i cudowne śnieżynki). Ponadto, okazało się, że wśród komentujących również została rozlosowana nagroda. I tutaj uwaga: wygrałam! Po raz pierwszy w życiu coś wygrałam! No dobra drugi raz w życiu. Pierwszy raz wygrałam złotówkę w zdrapce. Niemniej jednak, nie mam szczęściach w grach, zabawach, losowaniach. A tutaj szczęście uśmiechnęło się do mnie i oto dzisiaj dostałam moją wygraną. A wygrana to: cztery kawałki kolorowych kanw, piękny igielnik, baza do zakładki oraz piękną, świąteczną kartkę. Zresztą sami zobaczcie:
Czyż nie piękna wygrana? Przecudowna! Jeszcze raz dziękuję Ci Aniu z całego serca! 
A teraz druga część notki. Mianowicie postępy w Afrykance. Jak już pisałam na początku, pojawiła się twarz mojej piękności. Nie ma co tutaj dużo gadać. Musicie to zobaczyć:
Dla porównania: tak było ostatnio
Czyż nie jest piękna? Jestem w niej totalnie zakochana! A haftuje się naprawdę wspaniale!
Jednak dzisiaj postanowiłam skończyć w końcu śnieżynki i zabrać się za kartki świąteczne. Większość z Was albo ma już porobione, albo jest w trakcie. U mnie cisza i spokój w tej kwestii. Dlatego mam mocne postanowienie: nie tknę Afrykanki, dopóki nie skończę kartek.
***
Dziękuję wszystkim za dobre słowa i rady, jeżeli chodzi o sposób sklejania albumu. Tak właśnie myślałam, że trzeba sięgnąć po taśmę dwustronną. Jednak chciałam się upewnić, co Wy na ten temat sądzicie.  Co ja bym bez Was zrobiła, hę? 
Witam również w gronie obserwatorów: Ewitę Jot. Miło mi Cie gościć tutaj :)
Życzę Wam wszystkim kreatywnych i wspaniałych chwil!

30 komentarzy:

  1. O wow! Warto było poczekać! Afrykańska jest przepiękna!
    Cała przyjemność po mojej stronie ;) Cieszę się, że paczuszka dotarła i sprawiła choć troszkę radosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Afrykanka naprawde robi wrazenie jest przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo duże postępy :) piękna jest :)
    Gratuluję wygranej u Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U lalalala ...Kochana...ale poszłaś z Afrykanką jak halny:-)
    Piękna twarz...nie mogę się napatrzeć:-) Nie dziwię się, że jesteś w niej zakochana bo juz jest cudna:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i zapomniałam pogratulować fajnych nagród:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft - bomba! Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie inaczej już wygląda, piękna buźka :) A szczęście w zabawach ma tylko ten, co w nich bierze udział:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej. Wyłania Ci się prawdziwa piękność :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O Jezusiu Afrykanka jest cudna, ma bardzo fascynującą twarz. Zastanawiam się jak się wyszywa bez zaznaczonych linii? Ja nie dam rady bez nich nawet w małych hafcikach.
    Gratuluję wygranej, świetne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zauroczona tą Afrykanką w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Afrykanka wygląda wspaniale!!! Gratuluję wygranej:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej, piękne prezenty.
    A afrykańska piękność zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej :D
    A Afrykanka rzeczywiście jest przepiękna. Bardzo podoba mi się wzór na tej chuście (?), którą ma na głowie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Afrykanka coraz piękniejsza! Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu, Afrykanka rośnie w oczach, jest przepiękna :)
    Gratuluję wygranej i mam nadzieję, że to dobry początek i będą kolejne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewka afrykanką super się wyłania, ja też dzisiaj dostałam przesyłkę od Ani, proszę zajrzyj do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wowww!!!Cudny będzie ten haft:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej a haft jest nieziemski 😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewo, gratuluję wygranej :) Nagrody wspaniałe i z pewnością zostaną dobrze wykorzystane :)
    Afrykanka z pełną twarzą wygląda cudnie. Kolejny krok ku ukończeniu haftu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoja afrykanka pięknieje w oczach. Podziwiam takie haftowanie na czarnej mulinie. Gratuluję również świetnej wygranej.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście afrykanka ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  22. No jest piękna, jest :) Pięknie się spisujesz Ewcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No, kochana! Gratuluję z całych sił! I wygranej, i przede wszystkim ukończenia twarzy - przepięknej, dodajmy.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Idziesz, idziesz do przodu!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Niezwykła, egzotyczna piękność. Gratuluję talentu i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. I te pełne usta, odcienie skóry - po prostu magiczne...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...