> Mulinowanie i inne wariactwa: Kwietniowe wyzwania kartkowe

wtorek, 24 kwietnia 2018

Kwietniowe wyzwania kartkowe

Witajcie!
Dzisiaj przybywam do Was z kartkami na kwietniowe wyzwania do Dziewczyn i do Uli.
Najpierw wyzwanie kartkowe u Jasiowej Mamy i Magos. Wytyczne jak zwykle dwie, a więc powstały i dwie kartki. Pierwsza z nich z okazji Dnia Tęczy. Wytyczną był wybór trzech kolorów z poniższej palety:
Moja kartka to połączenie brązu, niebieskiego i czarnego. Wybór padł na te kolory ze względu na to, że kartka miała pasować do Albumu Motyli Raj (o tego tutaj!), bo razem z nim poleciała do koleżanki z okazji urodzin. A oto kartka:
Druga kartka powstała z okazji Dnia Ptaka, a wytyczną była jedna z dwóch mapek. Ja wybrałam następującą:
Kartka wg tej mapki wygląda tak:
Mam nadzieję, że spełniłam wszelkie wymogi i Dziewczyny mi zaliczą obie kartki. 
A teraz bożonarodzeniowe kartkowanie u Uli. W tym roku Ula serwuje nam co miesiąc inną mapkę. Kwietniowa wygląda następująco:
A oto moja interpretacja:
Oczywiście już pewnie nikogo nie zdziwi, że kartka jest z shakerem w takich kolorach. Póki co, nadal trwam w postanowieniu. Zobaczymy, jak to wyjdzie w kolejnych miesiącach.
Kochani, uciekam. Dziękuję za wszelkie komentarze, za to, że nadal jesteście i za wszelkie dobro, które dajecie. Miłego tygodnia Wam życzę! :)

18 komentarzy:

  1. Karteczki przepiękne. Szczególnie ta motylkowa przypadła mi do gustu :) Pozdrawiam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki, a najbardziej podoba mi się ta z ptaszkami. Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy są śliczne i bardzo pomysłowe - lubię takie ciekawe rozwiązania. Szczególnie spodobała mi się druga, z ptaszkami. Prosty pomysł ale efektowny.
    Pozdrawiam Cię Ewuniu serdecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki, ta z ptaszkami (badzikami) jest najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie karteczki bardzo ładne - druga też moja faworytka.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, cudowne karteczki. Ta z ptaszkami mnie urzekła. No i kolejny shaker + nieoczywiste kolory - coś wspaniałego!
    Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka z ptaszkami jest świetna! Pozostałe również :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne i pomysłowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne karteczki Ewuniu. Pozdrowionka serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki! Świetnie dobierasz kolory! ;) Kartka z ptaszki - naj!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...