> Mulinowanie i inne wariactwa: Zabawy kartkowe w marcu

środa, 28 marca 2018

Zabawy kartkowe w marcu

Kochani!
Miałam w tym miesiącu zupełnie odpuścić zabawy kartkowe. Ale! Nie mogłam. Skoro się już zdecydowałam, to za bardzo by mnie to męczyło, że nie dałam rady. Dlatego wzięłam się "do roboty", a przy okazji odstresowałam się przy tym :)
Pierwsze dwie kartki zrobione do Jasiowej Mamy i Magos. W marcu wytyczne były następujące: Dzień Kobiet bez kwiatków, ale z różem lub elementem kobiecym oraz wiosna dowolnie. A oto mój dzień kobiet: 
oraz moja wiosna:
Mam nadzieję, że interpretacje tematów spodobają się:) 
No i druga zabawa, czyli bożonarodzeniowe kartkowanie u  Uli. Oto mapka na marzec:

A to moja interpretacja:
Jak widzicie, znów shaker (nadal ostro ćwiczę tę formę) oraz nadal nietypowe papiery. Mam w zamyśle wszystkie zrobić w tym stylu, co z tego wyjdzie, zobaczymy.
A Wam kochani życzę udanego Wielkiego Tygodnia! Buziaki :*

15 komentarzy:

  1. Ewuniu bardzo fajne kartki , a ten shaker w nietypowych kolorach bardzo mi sie podoba.
    Pozdrawiam i również życzę radosnego Alleluje

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki, szczególnie shaker wygląda fajnie. Pozdrawiam Ewuniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki, Ewo!
    Shaker box bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki, shaker świetny.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę radosnych świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kartki! Podoba mi się ta wiosenna ;) A shaker - świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kartki Ewciu! A shaker jest świetny i bardzo przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, jak już wczoraj mówiłam karteczki są świetne, a shaker to już szczególnie.
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne karteczki, a już szczególnie ta wiosenna, jest śliczna :) Wszystkiego dobrego na święta życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne prace stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie kartki, a ta z kwiatkami jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kartki, szczególnie shaker wygląda fajnie. Pozdrawiam Ewuniu!:)

    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się bardzo podobają takie kolory świątecznych kartek :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...