> Mulinowanie i inne wariactwa: Kartki Boże Narodzenie 2018 - Styczeń 2018 rok

wtorek, 30 stycznia 2018

Kartki Boże Narodzenie 2018 - Styczeń 2018 rok

Hej!
A ja znów kartkowo! Na fali ostatnich kartkowych inspiracji i weny, powstała kartka do Uli. Bawię się po raz pierwszy u Uli, ale forma tegoroczna bardzo mi się spodobała. Mianowicie, w tym roku kartki mają powstawać wg mapek, która Ula przygotuje. Mapka styczniowa bardzo przypadła mi do gustu. Jest prosta, fajne ma elementy i pozwala na dość dużą dowolność i swobodę. Bardzo świetna, jestem pod jej wrażeniem. A mapka wygląda tak:
Zainspirowana poprzednimi kartkami, stwierdziłam, że spróbuję czegoś nowego: shaker boxa! No i nie wyszło mi zbytnio, ale pierwsze koty za płoty, jak to mówią :) W każdym razie mimo pewnych trudności, które napotkałam robiąc tego shakera, to jestem z niego naprawdę zadowolona. A kartka wygląda o tak:
Mam nadzieję, że Wam również się podoba, a Ula zaliczy kartkę :)
Kochani dziękuję za wszystkie komentarze i dobre słowa. Cieszę się, że spodobał Wam się mój turlający pingwin (przyznam nieskromnie, że mi też przypadł do gustu :D). Staram się pokazywać na Waszych blogach od czasu do czas i być w miarę na bieżąco. Nie zawsze się jednak udaje i proszę Was o wyrozumiałość. Pozdrawiam i ślę milion buziaków! :)

24 komentarze:

  1. Świetna kartka! Miałaś na nią bardzo fajny pomysł, no i te kolorki są super:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka! Wszystko w niej jest świetnie dobrane :)
    Polecam używać do shakera płaskich cekinów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła świetnie, wszytko idealnie wykonane, nie masz do czego się przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa świetna kartka a shaker box mega udany . Jestem zachwycona kartka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka według mnie jest rewelacyjna. Niestety nie wiem, jak ugryźć takie kartki jak shaker box, ale Twoja bardzo mi sie podoba.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, shaker jest cudowny. A jaka wspaniała kolorystyka!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!! te cekiny i brokat są świetnym elementem! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolorystyka kartki i fantastyczny debiut :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta kartka, mnie się bardzo podoba :0

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!!! Trzeba próbować nowych rzeczy :) Fajna interpretacja :) z shaker boxem jeszcze nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowa karteczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Po przeczytaniu zastanawiałam się gdzie Ty na tej kartce umieściłaś sheaker box... zaskoczyłaś mnie Ewuniu i to bardzo pozytywnie, kartka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu, wspaniały shaker box! Te kolorki zachwycają :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się bardzo Twój shaker box podoba! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna - podobają mi się kolorki, i shakerbox - uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kartka i wspaniała interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna karteczka i shaker ekstra wpasowany:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...