> Mulinowanie i inne wariactwa: Hej Listonoszu!

wtorek, 19 września 2017

Hej Listonoszu!

Witajcie! 
Przybiegam do Was chwalić się dzisiaj, a co! Od jakiegoś czasu ciągle puka do mnie listonosz z samymi niespodziankami! Ale! Po kolei!
Po pierwsze, ostatnimi czasy udało mi się wygrać w dwóch zabawach: Candy Kobiece Rozdanie u Judyty oraz Zabawę "20" u Jasiowej Mamy. Judyta przysłała mi śliczny zestaw od Coricamo do haftu oraz przydasie i słodkości:
Natomiast w wygranej od Jasiowej Mamy znalazły się papiery do scrapbookingu, piękne serwetki, kartka i inne cuda:
Jak widzicie szczęście do wygranych ostatnio mnie nie opuszcza! Dziękuję zarówno Judycie, jak i Joannie za wspaniałe wygrane! :*
Po drugie, chciałam Wam serdecznie podziękować za wszelkie gratulacje, miłe słowa, zainteresowanie oraz prezenty, które nieustannie od Was napływają. I tak dziękuje Agacie z całego serca. I to podwójnie dziękuję za prezent na rocznicę ślubu i prezent dla Ignacego! Jesteś wielka! Fakt do zdjęć nie załapały się słodkości, ale musicie uwierzyć, że było ich mnóstwo! 
Prezent rocznicowy
Prezent dla Ignacego
Po drugie, dziękuję Dorocie za moc wspaniałych prezentów i ciepłych słów:
Jak widzicie listonosz miał co robić :) Przepraszam za jakość zdjęć, ale pogoda nie dopisuje w tej kwestii: ciemno, zimno, mokro. Jeżeli coś pokręciłam z prezentami, czegoś zabrakło na zdjęciach, czy coś, to z góry przepraszam - mózg działa w innym wymiarze :)
Dziękuję Wam wszystkim za piękne słowa, gratulacje i życzenia! Jesteście wspaniali :) A na dniach w kolejnych postach pojawię się ze słoiczkiem TUSALowym oraz Afrykanką (wiem, ciągle o niej piszę i jeszcze z nią nie doczołgałam się :)). Pozdrawiam wszystkich i ślę moc uścisków :)

19 komentarzy:

  1. Pięknie zostałaś obdarowana :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, gratuluję wspaniałych prezentów. Ja pozwolę sobie osobiście...
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu moje gratulacje. Niech Ignaś chowa się zdrowo i rośnie duży !!
    Prezenciki dostałaś cudne, jak to miło otwierać paczuszki :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za wizyty u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prezenty, jest się z czego cieszyć.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To odbieranie paczuszek to przeogromna przyjemność, prawda? :) Wszystko jest cudne, a Ty przeszczęśliwa :) Jeszcze raz gratuluję i niech się Maleństwo pięknie chowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne prezenty w pełni zasłużyłaś ..jeszcze raz zdrówka dla maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Samymi cudeńkami zostałaś obdarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cudowności do Was przywędrowały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prezenty dostałaś Ewuniu, na pewno sprawiły Ci mnóstwo radości.
    Ściskam Cię serdecznie i przesyłam buziaczki dla maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu:) Cieszę się, że Wy się cieszycie. Najchętniej wyściskałabym Was osobiście no ale.....sama wiesz.....troszkę za daleko....
    Buziolki dla Ignasia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Listonosz się nachodził, nadźwigał, ale było warto. Piękne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prezenty dostałaś, Ignaś również :) Moja paczuszka też już się tworzy, jak tylko wyzdrowieję to do Was wyruszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wygrane - masz ostatnio szczęście ;-)
    I urocze maluszkowe prezenty otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No fajne upominki przyniósł listonosz ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygranych na swoim koncie to masz wiele ostatnio, bo to chyba jeszcze nie wszystkie? Ale i tak największa i najpiękniejsza wygrana, jaką Cię obdarował los to taki mały cudowny człowiek. Prawda?
    Piękne prezenty dziewczyny Wam sprawiły :)))
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...