> Mulinowanie i inne wariactwa: Forever & Always (5)

czwartek, 29 września 2016

Forever & Always (5)

Witajcie Kochani w ten dość piękny i słoneczny dzień, a właściwie już wieczór.
Jak widzicie, na blogu pojawiły się zmiany szaty graficznej. Cały czas doszkalam się w kwestiach organizacji i wyglądu bloga, dlatego też zmiany są i zapewne będą z czasem następować. Wszystko to po to, by bloga doskonalić i żeby był dla Was przyjemnym miejscem zarówno dla duszy, jak i oka. Po pierwsze, jak widzicie; kolorystyka jest brązowa. Po drugie, zaprojektowałam sobie własne logo bloga, które prezentuje się na jego szczycie, gdzie się dumnie pręży. Logo to będzie też widoczne na moich zdjęciach. Mam nadzieję, że nie będzie Wam ono zbytnio przeszkadzać. Na razie jest jak jest, postaram się powoli upiększać to miejsce dla siebie, jak i dla Was. W razie jakiś uwag, wskazówek, czy propozycji, piszcie - chętnie poznam Wasze zdanie w tej kwestii. W końcu to nasze wspólne miejsce spotkań :)

Poza tym chciałam się z Wami podzielić postępami w ślubnym samplerze. Generalnie można rzec, że część krzyżykową mam za sobą. Przede mną jeszcze zaprojektowanie napisu, wyhaftowanie obrączek złotą, metalizowaną muliną i uzupełnienie haftu koralkami. Czyli można powiedzieć,  że najłatwiejszą część mam za sobą. Jeszcze nie haftowałam ani metalizowaną muliną, ani nie pracowałam z koralikami, dlatego trochę się obawiam. Ale! Dam przecież sobie radę! W razie czego, mam Was :)  A oto wyhaftowana część krzyżykowa:






Oczywiście len strasznie zmięty, ale czego oczekiwać od pracy w trakcie. Czas zatem zabrać się za kolejne etapy samplera, wszakże czas to zając i niezwykle szybko ucieka.

***
Dziękuję pięknie za wszelkie cudowne słowa, które płyną od Was pod adresem moich prac. To niezwykłe uczucie, że mogę się z Wami tym dzielić :) 
Witam nowe obserwatorki: Aga Chmurka oraz Anna Katarzyna. Mam nadzieję, że zagościcie tutaj na dłużej :)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie! Miłego wieczoru i udanego weekendu :)

11 komentarzy:

  1. Piekny ten ślubny sampler :-) Zmiany na blogu bardzo pozytywne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany na blogu, od razu zauważalne :-)) Bardzo fajnie to sobie wymyśliłaś :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. No Kochana...wyszywanie aż Ci się w rękach pali widzę...super wygląda ten sampler już teraz...
    Co do metalizowanej nitki to chyba "zęby na tym zjadłam" haftując moją poprzednią ikonę - gdzie złota i srebra było mnóstwa....ale powiem Ci, że nie taki diabeł straszny - jak co służę podpowiedzią:)
    A blog wygląda pięknie, no i ten Twój własny znak fiu fiu...super:)
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny jest ten sampler, a koraliki i złota nitka jeszcze bardziej go upiększą :) Logo też niczego sobie. A jeśli można spytać, to w jakim programie je zaprojektowałaś? Z chęcią zagoszczę na Twoim blogu na baaardzo długo :) Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Kibicuje temu samplerowi od samego początku i nie mogę się już doczekać finału :) koraliki i złota nitka pięknie dopełnią całości!
    Blog po zmianach prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zmiany na blogu!
    A samplerek coraz bliżej końca. Trzymam kciuki, aby szybko i łatwo poszło z koralikami i metalizowaną mulinką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede mną też wyszywanie metalizowaną muliną. Wyczytałam gdzieś, żeby wyszywać nią na samym końcu i od razu robić cały krzyżyk.
    Zmiany na blogu bardzo pozytywne :) Podoba mi się nowa wersja kolorystyczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, czasochłonny haft, efekt wspaniały, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiany na blogu od razu widać, coś się zmienia, coś powstaje, a swoje własne logo warto mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sampler jest przepiękny, bardzo efektowny!
    Wygląd bloga bardzo mi odpowiada, logo świetne, czytelne i bez zbędnych udziwnień, bardzo ładnie je zaprojektowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...