> Mulinowanie i inne wariactwa: Folio Mini Album

poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Folio Mini Album

Zauważyłam, że ostatnio bardzo się rozpisuję - dużo gadam, mało robię. Dlatego też, dzisiaj będzie krótki post o nowości, którą ostatnio zrobiłam. Mianowicie: folio mini album. To moje drugie scrapowe podejście, a pierwsze, jeżeli chodzi o taką mini formę. Albumik powstał z bloku technicznego, inspirowany oczywiście wspomnianym już kiedyś na blogu kanałem na YT, który możecie sobie pooglądać, tutaj. Wykorzystałam wszystkie pozostałości po dużym albumie, a więc resztę papierów i dodatków. Zostałam właściwie już z niczym, a więc szykują się zakupy scrapowe (zacieram ręce z chytrym uśmieszkiem :)). W końcu mam zrobić album dla nas, do domu - sam mój ślubny tak powiedział. Jesteście świadkami :)
Ten malutki albumik powstał na prezent urodzinowy dla Sylwii. Urodziny miała ona na początku miesiąca. Nie będę Wam opowiadać o mojej wtopie urodzinowej, bo mi wstyd. Po turbulencjach skromny prezent na szczęście dotarł do solenizantki.  A w prezencie ten oto mini albumik:













Znów Was zasypałam zdjęciami, ale wybaczcie, ciężko wybrać tylko dwa, żeby pokazać całość. A jak mam wybrać trzy, to dlaczego reszty mam Wam nie pokazać :) Jestem zadowolona z efektu końcowego, solenizantka również pisała, że jest zauroczona albumikiem, więc wszystko się zgadza :)

***
Dziękuję za piękne słowa odnośnie konia. Macie rację: dałam radę, a Lancelot mimo wszystko był wart poświęcenia :)
Co do Grecji - powtórzę się, naprawdę warto! Tak jak i warto spełniać marzenia :)

Promyk - Kochana, nie tylko dla mnie jest blog, ale i dla Was, więc nie masz za co dziękować. Cieszę się, że relacja z Grecji Ci się podobała. A męża pomogę uśpić i zapakować do samolotu :)

10 komentarzy:

  1. No no kochana:-) Ty łobuzie jeden...nic się nie przyznałaś ze takie cudeńko robisz....oj oj:-):-)
    Pięknie Ci wyszło. ..gratuluję
    Masz kobieto talent do tego wiec działaj jak najwięcej:-)
    Ściskam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Albumik maleńki, ale baaardzo uroczy!
    Podziwiam, Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny! uwielbiam takie albumiki folio ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Album jest uroczy i romantyczny.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój Ci on :) Piękny, jak otworzyłam paczuszkę nie mogłam się na niego napatrzeć, każdy detal szczegół. Dziękuję jeszcze raz za cudny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna udana próba ;) No i zakupki na horyzoncie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomyszkowałam trochę u Ciebie na blogu i bardzo mi się u Ciebie podoba. Albumik jest śliczny. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...