> Mulinowanie i inne wariactwa: Powrót do normalności - Muszle (2)

niedziela, 22 listopada 2015

Powrót do normalności - Muszle (2)

Ostatnio zaczęłam szkolenie do nowej pracy i nie było mnie nawet w domu. Nie mówiąc o tym, że podczas szkolenia w Warszawie pochorowałam się i ledwo żyłam. To wszystko sprawiło, że niestety nie miałam nawet grama chęci, żeby podnieść tamborek. Na szczęście jednak zdrowie powoli wraca, jest coraz lepiej, szkolenie trwa nadal, ale już na miejscu, zatem i siły do haftowania wracają. Zatem wracam już do zupełnej normalności. Już nie mogę doczekać się, kiedy zasiądę do mojej gejszy i do nowych muszli. Parę krzyżyków udało mi się jednak postawić w muszlach i na tą chwilę prezentują się one tak:



Gejsza niestety nie ruszona, ale w tym tygodniu mam nadzieję do niej wrócić - muszę ustalić sobie jakiś harmonogram robótek, żeby było mi łatwiej.
Ponadto ze względu na to, że za niedługo już Mikołaj, zainspirowana bombkami Kanzashi, które są w Twórczych Inspiracjach, stwierdziłam, że każdy dostanie taki właśnie prezent w tym roku. Czy to się im wszystkim podoba, czy nie, będą posiadali ręcznie robioną bombkę :) Jako, że moje pudełko przydasi jest dość marne jeszcze, nie posiadałam ani wstążek, ani innych potrzebnych mi rzeczy. Dlatego dokonałam zakupów na stronie www.creativehobby.pl, Sklep ten posiada dosłownie wszystko, co można sobie zamarzyć jeżeli chodzi o robienie bombek, kartek, albumów i innych rzeczy, Fakt do haftu krzyżykowego nic tam nie znajdziecie, ale i tak jest to kopalnia przydasiów do innych technik rękodzielniczych. Jestem zadowolona z zakupów i z szybkiej wysyłki. Polecam, jeżeli ktoś z Was ma potrzeby innych niż haft, rodzajów rękodzieła. A oto moje zakupy i pierwsze kroki w robieniu bombek:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...